Plain Cupcake dibuat khas utk kakak aku. Semalam aku tolong dia sebab anak dia nak kahwin ahad ni. Anak bongsu dia.Aku pergi dgn mili dan yana.Banyak rupanya yang kena tolong.
aku cari kerja yang rengan aja. dah berusia ni tak larat nak buat kerja berat.
kami memasukkan cenderahati dalam bag2 yang telah di sediakan. ada 1200 bag semua nya. wah! mewah betul. tak pa la kan ,sebab ni utk majlis perkahwinan anak bungsu kakak aku.

biasa la rewanh kat kampung ,meriah .dengan gelagat cucu2 sedara yang bermacam ragam .
lebih kurang kol 5.30 petang kami berangkat balik BP.Masa tu kepala aku dah rasa berdenyut denyut ,sakit tak terkata. cuba tahan kan juga.
malam tu dah tak tahan .aku ambil 2 biji panadol. suami ajak makan luar pun aku tolak sebab dah tak larat.
hari ini operasi mengemas rumah ,sebab dah lama tak kemas. kebetulan wan ,rai, yana ada.jadi mereka sama sama bergotong royong membantu.
esok majlis perkahwinan sebenar akan berlangsung.


0 comments: